Alifah Amelya
salam.

AKU TENGAH BOSAN.

nak lepak rehat kat rumah sahaja, ada anasir yang merimaskan pula.
mahu keluar berjinggo tapi tiada teman pula.

bila aku sibuk kerja, sabtu pun kena kerja
time tu la berduyun-duyun orang ajak berjinggo

bila aku free tahap rasa macam nak berguling2 tawaf keliling rumah 7 kali
semua orang pulak dah ada plan jinggo masing2.

ok fine.

lama dah tak pergi tengok wayang sorang2.

siap terus keluar.

bye.



3 Responses
  1. ::R.A:: Says:

    padan muka.len X simpan number rphone i!!


  2. This comment has been removed by a blog administrator.

  3. ye baek~
    lepas ni nti kita jinggo sama2 smpai termuntah tgk muka masing2 ek
    ahaks~